2019年10月29日 星期二

呢個星期日我嘗到咗餐蛋公仔麵

呢個星期日嘅餐蛋公仔麵


  大家好,我係韓國嚟嘅美食家--金漢彬。呢個星期日,我去咗師大餐廳。師大有好多餐廳,呢次我去咗一間粵菜餐廳。啱啱入去嘅時候,我唔知抵選乜嘢,就攞嚟睇睇菜單,睇咗好耐菜單就點咗餸。


  我點咗嘅餸係「餐蛋公仔麵」。「餐蛋公仔麵」嘅特色就係鹹鹹哋嘅「午餐肉SPAM」同「雞膥」。
  點解我選咗呢樣菜?因為我鐘意食鹹鹹哋嘅「午餐肉」,仲鐘意食呢樣餸嘅麵條,佢嘅麵條好似即食麵,「午餐肉SPAM」,黃黃嘅雞膥係緊要嘅蛋白質,有得變我嘅肌肉。
       但係呢個嘢嘅價錢好貴買單嘅時候,我磅咗160呢嚿水。原來,好食嘅嘢咁貴啊。
  以上係我嘅文章,多謝!

沒有留言:

張貼留言